Eerste Wandeldag, Waalwijk - Den Dungen

22 augustus 2011 - Den Dungen, Nederland

Vanmorgen was de start in het centrum van Waalwijk. We zijn erg leuk uitgezwaaid door de burgemeester, Stichting Voedselbank Rijglaars én we waren zeer verrast door de vele vrienden en kennissen.

Verjaardag Finn en Lopers Unna. 032Verjaardag Finn en Lopers Unna. 033 (foto's; Herman Wachtels van den Berg)

De wandeling is goed gegaan, alleen was het wel zwaar. Mede door de warmte en de benauwdheid. Om 16:45 uur waren op onze eerste overnachtingsplek in Den Dungen. Het is een erg leuke plek en we zijn hartelijk ontvangen. Er is een prachtige bloementuin.

We kunnen er zelf koken maar dat doen we niet want vandaag gaan we lekker uit eten. ;-)

Morgen laten we weer van ons horen via deze reislog. Als je je aanmeld krijg je automatisch bericht als er een nieuw berichtje is geplaatst via e-mail.

1. Riet:
    22 augustus 2011
    Wat hebben jullie goed gelopen! Niemand hoeven dragen? Gezien het feit dat jullie niet echt vroeg weg waren ben je er boven verwachting vroeg. Morgen ook weer veel plezier gewenst. Loop ze! groetjes, Riet.
  2. jos:
    De kop is eraf.
    Veelwandelplezier.
    Groetjes Jos
  3. joop en anja:
    22 augustus 2011
    Ha die wandelaars, de kop is erafen nog wel met mooi weer.
    goed gedaan! leuk dat we jullie reis zo kunnen volgen.
    wandel ze en voor straks lekker slapen en morgen gezond weer op.
    Groetjes anja en joop
  4. Tiny en Gerard:
    ha wandelaars,
    veel succes samen! en ook veel plezier;-)
    zal een hele belevenis zijn om dit te doen, en toi toi toi met dit weer vandaag..... we gaan jullie zeker volgen.
    groetjes Gerard en Tiny
  5. Annet Freerk Beer en Meis:
    Lieve papa,
    Denk aan je en wens je een droge tocht. Ook nat zal het je goed vergaan maar een droog pak is altijd aangenaam. Ik vind het stoer. GRTZ en xxx Annet en family
  6. Gerard R.:
    Hoi luitjes.
    De eerste dag is, uiteraard , goed gegaan en hopelijk zullen er nog veel goede dagen volgen. Wel bestaat er wel een kans dat jullie vanwege het natte weer op dinsdag zwemvliezen tussen jullie tenen krijgen.Blijf vooral genieten van het wandelen.
    Groetjes, Gerard.
  7. Marjen S.:
    Hallo allemaal,
    Eerste dag is prima verlopen. Hopelijk blijven jullie, ondanks de regen, een beetje droog vandaag.
    Blijf vooral met veel plezier lopen!
    Groetjes,
    Marjen
  8. André, Marjolein en de kids:
    23 augustus 2011
    Ook van ons vijfjes natuurlijk alle goeds gewenst met jullie tocht. We weten dat jullie het gaan halen én we hopen op een flinke opbrengst voor de voedselbank.

Succes!!
    Groetjes André, Marjolein en de kids.
  9. De 2 van de Vaortkaant:
    Hallo wandelaars,
    wat leuk dat we jullie kunnen volgen hier in het warme zuiden van Frankrijk. Op de camping waar we nu zitten kunnen we gratis internetten, dus vandaar dat we jullie een berichtje kunnen sturen.
    We wensen jullie nogmaals een heel goede en inspirerende wandeling. Heel veel hartelijke groeten van de 2 van de Vaortkaant.
  10. W en J roozenbeek-Wentsel:
    25 augustus 2011
    Het was en mooi gezicht om jullie de stationsstraat uit te zien wandelen. Petje af, om zoiets te doen. Op zo'n reis ontmoet je a;tijd engelen, die je met liefde omgeven. Heb goede moed voor het vervolg van de reis. Jan en Willy