Vierde dag, Gennep - Weeze (D)

25 augustus 2011 - Weeze, Duitsland

Vandaag hebben we een goede dag gehad. Het zonnetje stond hoog aan de hemel met een strak blauwe hemel. Het was wel warm. Op een gegeven moment kwamen we langs een wortel veld, en Ludo had wel zin in een wortel. Zo gezegt, zo gedaan. Een paar wortels geplukt, even met water afgewassen en toen lekker opgegeten.

We zijn veel keer een snelweg overgestoken. Niet letterlijk natuurlijk, maar via bruggen. Vaak was het ook dezelfde snelweg die we zijn overgestoken. We hebben een prachtige route gelopen met veel verre uitzichten, maisvelden waar je je alleen op de wereld waant, heel apart. Onderweg hebben we veel lol en lachen flink wat af. Ans heeft vandaag zeker 2 a 3 keer geheel dubbel gelegen van het lachen om de droge uitspraken van Ida. Lachen, tranen met tuiten.

Morgen is het spannend. We hebben dan de langste route én het beloofd een nog warmere dag te worden. We zitten nu lekker aan een koude Erdinger weisbier.

1. Johanna en Tini:
    25 augustus 2011
    Wat leuk dat jullie op deze manier de wandeltocht met iedereen willen delen! Zo te lezen zit het wel goed met: de stemming, de conditie, de wandelgenoten, het weer en de natuur. Veel succes met de komende etappes en geniet van het Weisbier.
  2. Felicitas:
    25 augustus 2011
    En voor de 2e keer zijn de thuisblijvers volgers via het web. Naar Santiago was een hele trip, maar ook nu doe je het toch maar weer samen met enthousiaste medewandelaars. Succes en veel plezier samen
  3. joop en anja:
    26 augustus 2011
    Zo te lezen gaat alles volgens plan.
    Jullie zijn alweer in Duitsland so far so good!
    Veel succes met de komende wandeldagen, en veel plezier.
    Groetjes Anja en Joop
  4. Gerard R.:
    26 augustus 2011
    Het klopt dus, na regen komt zonneschijn, eigenlijk hebben jullie dat zonnetje ook wel verdient. Pluvius nam een rustdag. Jullie zijn je kennelijk ook erg bewust vann de omgeveing waar jullie doorheen wandelen. Blijf genieten, van de omgeving en elkaars gezelschap.Voor mij als thuisblijver ( voor de tweede maal) goed te weten dat alles naar wens verloopt.
    Bon courage voor jullie allemaal,Gerard
  5. Mas:
    26 augustus 2011
    Zo gaat ie goed, zo gaat ie beter.. en ja..nog een kilometer!!

Respect voor deze onderneming hoor!
    Ga zo door!!
    Succes!

Groetjes uit Waalwijk!

Mas
  6. Tiny en Gerard:
    26 augustus 2011
    lekker zo een weize bier, neem volgende keer eens een Poulaner. Heerlijk na een dagje wandelen, proost en suc6 met de resterende wandeldagen.

Groetjes Gerard
  7. Riet:
    26 augustus 2011
    Hallo stoere wandelaars, zo te horen gaat het lekker en hebben jullie nog adem om lol te maken. Houden zo.Op de voedselbank vroegen vanmiddag enkele vrijwilligers naar jullie weblog. Ik heb het doorgegeven. Groetjes, Riet.
  8. cor de man:
    26 augustus 2011
    Ik kreeg van Riet jullie weblog heel veel succes gewenst en wat beter weer
    Gr
    Cor
  9. annie vd velden:
    26 augustus 2011
    ik kreeg van riet jullie weblog vanmiddag bij de voedselbank we leven met jullie mee hoor knap werk veel loop plezier en de groeten in unna
    gr annie